Sanal Ofis Kiralama Hizmetine Özel %50 indirim fırsatı! Buraya Tıkla

Tüm Hizmetlere Geri Dön

Avantajlı Fiyatlar için Son Fırsat • 31 Aralık

Ayda 275₺ + KDV

Sanal Ofis

Başlangıç maliyetlerinizi düşürürken prestijli bir adres sunan esnek çözümlerimizle, deneyimli ekibimiz her adımda yanınızda!

Size uygun ödeme yöntemleri ile sanal ofisinizi anında kiralayın.

Sanal Ofis Kirala
Sanal Ofis Kirala
popular servis

Workon Sanal Ofisi Keşfet!

Sanal Ofis Nedir?

Sanal ofis, fiziksel bir ofis kullanmadan yasal adres ve profesyonel hizmetler sunan bir iş çözümüdür.

Maliyetleri düşürür, girişimcilerin prestijli bir adrese sahip olmasını sağlar ve işlerini büyütme süreçlerinde esneklik sunar.

Sanal Ofis Avantajları Nelerdir?

Girişimcilere sanal ofis kiralama sürecinde kapsamlı yönlendirme sağlama fırsatı.

Ücretsiz ayda 2 saat toplantı odası kullanım imkanı.

Posta ve yasal tebligatlar titizlikle teslim alınarak, hızlıca bilgilendirme yapılır ve geri teslim edilir.

İşlerin kötü gitmesi durumunda üyelik ücretini geri ödeyerek riski minimize etme avantajı.

Şirketlerin büyümesini sabit indirim oranıyla destekleme fırsatı.

Nasıl Çalışır?

Sanal ofis kiralamak Workon ile çok kolay!


Ücretsiz Danışmanlık

Sistemimizi size tanıtalım ve ihtiyaçlarınıza en uygun çözümü bulmanıza yardımcı olalım.



Dokümanları Yükleyin

Gerekli evrakların görüntülerini bize ulaştırın, arkanıza yaslanın ve kahvenizi için.


Sanal Ofisiniz Hazır

Girişiminizin prestijli adresi hazır olsun.

Aylık Üyeliklerde

550₺ + KDV / Ay

Yıllık Üyeliklerde

275₺ + KDV / Ay

Yıllık üyelikte 50% indirim fırsatı!

  • Sanal Ofis
  • Prestijli Şirket Adresi
  • Yasal Tebligat Takibi
  • Posta Karşılama
  • Aylık 2 Saat Toplantı Odası
  • İndirimli Santral Hizmeti
  • Online Etkinlikler
Sanal Ofis Kirala

Özel İhtiyaçlarınız mı var?

İletişime Geç
blog

Sanal Ofiste Size Ne Sunuyoruz?

Girişiminiz İçin İhtiyacınız Olan Her Şey Workon’da!

Konum Konum

Prestijli
Konum

Metroya Yakınlık Metroya Yakınlık

Metroya
Yakınlık

Toplantı Odası Toplantı Odası

Toplantı
Odası

faq

Sıkça Sorulan Sorular

Hizmetlerimiz ile ilgili tüm merak ettikleriniz burada!

Tüm SSS'leri Okuyun

Sanal ofis paketimizden ihtiyacınız olmayan ve ekstra maliyet oluşturan bütün hizmetleri çıkardık. Reklam ve pazarlama faaliyetleri için sadece düşük bir bütçe ayırdık. Buna karşın ofis ve hizmet kalitemizi arttırmaya yönelik yatırım yapıyoruz. Stratejimiz uygun maliyetve yüksek standartlı hizmetlerimizden memnun kalan üyelerimizin bize referans olması ile büyümektir.

Şirket kuruluşundaki stopajsız yasal adres ihtiyacını karşılamak için sözleşme yapmanız gerekmektedir. Workon’da sabit fiyat politikasına sahibiz. Her yıl resmi olarak açıklanan enflasyon oranını geçmeyecek şekilde artış yapılır. Önümüzdeki senelerde yıllık paket satın alırsanız %50 oranında indirim uygulanır. Workon girişimcileri en çok destekleyen ve en şeffaf fiyat politikasına sahiptir.

Sanal ofis fiyatlarını belirleyen en önemli 3 unsur: Prestijli konum, ulaşım kolaylığı ve ofis-hizmet kalitesidir. Workon ofisleri, İstanbul'un en prestijli lokasyonlarında, metro durağı çıkışındaki A sınıfı plazalarda yer almaktadır. Modern ve yüksek standartlı ofis ve hizmet kalitesi yaklaşımına sahibiz. Workon sanal ofis konusunda fiyat-performans lideridir.

Şirketinizi kapatmanız gibi aksi bir durumda üyeliğiniz hemen iptal olur. Eğer yıllık ödeme yaptıysanız kullandığınız ayların ücreti indirimsiz tutar üzerinden hesaplanır. Geri kalan miktar 1 iş günü içerisinde hesabınıza geri yatırılır. Workon yeni şirket kuran ve şirketini taşıyan girişimcilerin risklerini minimize etmek için en destekleyici yaklaşıma sahiptir. Başarılı olamayan girişimcilerden kâr etme amacı gütmemekteyiz.

Her ay 2 saat boyunca ücretsiz olarak faydalanabileceğiniz toplantı odası hizmetimiz şunları kapsamaktadır: Misafirlerinizin karşılanması, ücretsiz çay/kahve ikramı, büyük ekran akıllı TV, beyaz tahta, Apple TV, yazıcı/fotokopi hizmeti. Ücretsiz toplantı odası hakkı maksimum 6 kişi içindir. Üyelerimiz aylık 2 saat üzeri toplantı odası kullanımından %25 indirimli olarak faydalanır.

Girişimcilerin gerek misafirleriyle toplantı gerçekleştirmek gerekse bireysel veya ekip olarak çalışmak üzere günlük toplantı odası veya ofis kullanma ihtiyaçları vardır. Bu noktada üyelerimize yardımcı olmak adına günlük toplantı odası kullanımında %50 indirimuygulanmaktadır. Ayrıca coworking (ortak çalışma) ofisimizi ikramlar dahil günlük 200 TL + KDV ücretle kullanma imkânı bulunmaktadır.

İletişim

Herhangi bir sorunuz varsa, bizimle iletişime geçebilirsiniz.

ya da

Biz Sizi Arayalım

Sunduğumuz hizmetler hakkında bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, biz sizi arayalım.