İlk alımınıza özel %50 indirim fırsatı! Buraya Tıkla

Avantajlı Fiyatlar için Son Fırsat • 15 Ekim

Günlük 100 ₺ + KDV

Modern ve ferah
paylaşımlı ofisler için
fırsatlardan yararlanın!

Size uygun ödeme yöntemleri ile paylaşımlı ofisinizi
30 dakika içinde kiralayın.

Paylaşımlı Ofis Kirala

Sizi Arayalım

Sunduğumuz hizmetler hakkında bilgi almak için aşağıdaki formu doldurun, biz sizi arayalım.

Günlük

100₺ + KDV


  • Metro çıkışına kolay erişim
  • A+ prestijli plaza
  • Yüksek hızlı internet
  • Sınırsız çay / kahve
  • Yazıcı / fotokopi hizmeti
sale

Özel İhtiyaçlarınız mı var?

İletişime Geçin

İletişime Geç

Nasıl Çalışır?

Paylaşımlı ofis kiralamak, toplantı odası ayarlamak Workon ile çok kolay!


Ücretsiz Danışmanlık

Ofis alanlarımızı size tanıtalım ve ihtiyaçlarınıza en uygun çözümü bulmanıza yardımcı olalım.



Dokümanları Yükleyin

Gerekli evrakların görüntülerini bize ulaştırın, arkanıza yaslanın ve kahvenizi için.


Ofisiniz Hazır

Hemen taşının, esnek çalışma alanlarımızı kullanmaya başlayın.

workon

Neden Workon?

En çok ihtiyaç duyduğunuz hizmetleri sunuyoruz

why
Esnek Çalışma Alanları

Farklı büyüklüklerde çalışma alanları, özel ofisler ve ortak çalışma masaları ile ihtiyaçlarınıza uygun esnek çözümler sunuyoruz.

Sanal Ofis Aç
why
7/24 Erişim

İş saatlerinize bağlı kalmadan, istediğiniz zaman ofisinizi kullanın. Güvenli ve erişilebilir alanlarımızla size özgür bir çalışma ortamı sunuyoruz.

Sanal Ofis Aç
why
Modern Alanlar

Yüksek hızlı internet, konforlu mobilyalar, dinlenme alanları ve tam donanımlı mutfaklar gibi modern tesisler ile çalışma deneyiminizi en üst düzeye çıkarın.

Sanal Ofis Aç
faq

Sıkça Sorulan Sorular

Ofis hizmetlerimiz ile ilgili bilmeniz gerekenler

Tüm SSS'leri Okuyun

Paylaşımlı ofis hizmeti, işletmelerin ortak bir çalışma alanında yer kiralaması anlamına gelir. Bu, farklı şirketlerin veya freelancer’ların aynı ofis alanını paylaşarak maliyetleri düşürmelerini sağlar ve işbirliği olanaklarını artırır.

Paylaşımlı ofisler genellikle yüksek hızlı internet, masa ve sandalye gibi temel ofis mobilyaları, toplantı odaları erişimi, mutfak ve dinlenme alanları gibi olanaklar sunar. Ayrıca, bazıları ek hizmetler sunabilir, örneğin posta hizmetleri, baskı olanakları veya etkinlikler düzenleme imkanı.

Paylaşımlı ofis hizmetinin fiyatı genellikle kiralanan alanın büyüklüğüne, lokasyonuna ve sunulan olanaklara göre değişir. Fiyatlar genellikle günlük, haftalık veya aylık olarak belirlenir ve kiralanan alanın boyutuna göre değişebilir.

Paylaşımlı ofisler genellikle şehir merkezlerinde veya iş merkezlerinde bulunur ve toplu taşıma araçlarına yakın konumdadır.

Nasıl Ulaşabilirsiniz?

Herhangi bir sorunuz varsa, bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Adres

09:00-18:00 saatleri arasında ofisimizde
kahve içerken ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz

Elite Park Plaza Kat: 5 Ümraniye / İstanbul Canan Business Plaza Kat: 3 Ataşehir / İstanbul
Telefon
0 (850) 242 42 27


Numaralı canlı destek hattımızdan
ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz

Mail
destek@workon.com.tr


Göndereceğiniz e-postalar en geç 24 saat
içinde detaylı şekilde cevaplanır

Sanal Ofisimi Aç

Formu doldurun, Workon uzmanı en kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçsin.