Sanal Ofis Kiralama Hizmetine Özel %50 indirim fırsatı! Buraya Tıkla

servis
Sanal Ofis

330 ₺ + KDV / Ay

Başlangıç maliyetlerinizi düşürerek prestijli bir adres sunar. Esnek hizmet seçenekleriyle ofis adresi, posta yönetimi ve toplantı odası gibi ihtiyaçlarınıza uygun çözümler sağlar. Deneyimli ekibimiz, her adımda rehberlik ederek sorularınızı yanıtlar.

Detaylı bilgi
servis
Paylaşımlı Ofis

4.000₺ + KDV / Ay

Workon, yüksek kiraları ortadan kaldırarak prestijli bir iş ortamı sunar. Maliyetleri düşürüp işinize odaklanmanızı sağlarken, modern alanlarımızda yüksek hızlı internet ve sınırsız kahve ile verimliliğinizi artırır.

Detaylı bilgi
servis
Toplantı Odası

250₺ + KDV / Saat

İstanbul’un merkezi ofislerinde prestijli bir ortam sunan toplantı odalarımız, profesyonel iş görüşmeleri için idealdir. Üyelere özel indirimlerle bütçenize uygun esnek seçenekler sağlar.

Detaylı bilgi
servis
Hazır Ofis

12.000₺ + KDV / Ay

Workon, Hazır ofisler, profesyonel iş yaşamına yeni adım atanlar ve büyük ekipler için ideal bir çözümdür. Ofis açarken mali yük altına girmek istemeyenler için...

Detaylı bilgi
servis
Kilitli Dolap

250₺ + KDV / Ay

Workon’un kilitli dolap hizmeti ile değerli eşyalarınızı güvende tutarken kolay erişimle dağınıklığı önler. Esnek tasarım ve maliyet etkinliği ile ofis ihtiyacınıza uyum sağlar.

Detaylı bilgi
servis
Telefon Hizmetleri

125₺ + KDV / Ay

Workon’un telefon hizmetleri, işletmelere verimli iletişim çözümleri sunar. Uzman rehberlik, özel ihtiyaçlara uygun çözümler, yüksek kalite güvencesi ve sürekli destek sunarak iletişimi optimize eder.

Detaylı bilgi

İletişim

Herhangi bir sorunuz varsa, bizimle iletişime geçebilirsiniz.

ya da

Biz Sizi Arayalım

Formu doldurun, işinizi birlikte büyütelim!